trafikfakta.dk

Alt fra gulvafslibning til boligadvokat til mobiltelefoner til fragtfirmaer. Læs vores anmeldelser, guides og artikler

Få øget dit salg med professionelt telemarketingsbureau

Vil du gerne have kontakt til nye kunder, starte en god dialog og i sidste ende øge dit salg? Du kan få hjælp til et mere stabilt salgsarbejde, nye kunder og markeder ved at benytte telemarkeringsbureauer, der fokuserer på resultater.

Du har nok hørt ordet “mødebooker”, men hvad laver en mødebooker?

Mødebooking fører til nye kunder

Du vil gerne have nye kunder i tale, men hvordan? Telemarketingsbureauer kan hjælpe med at starte en dialog. Deres professionelt trænede sælgere ved, hvordan de får den kommende kunde til at ville høre mere om din ydelse eller dit produkt. 

Telemarketingbureauer planlægge processen, og hvordan den kommende kunde skal fastholdes. De skaber den første kontakt, og hvis kunden er trygge ved dem og dig, kan de sætte et møde op. 

Det hele sker i et tæt samarbejde med dig. Den kommende kunde vil blive prioriteret og behandlet som den vigtigste i verden. Når bureauet har gjort sit arbejde, vil dit salg øges. 

25 års erfaring

Copenhagen Telemarketing er et nyt bureau, men de har mere end 25 års erfaring med at servicere kunder i telemarketingsbranchen. 

Holdet af telemarketingfolk bliver:

– Dagligt styrket gennem konsekvent træning

– Videreudviklet

– Evalueret

– Gjort bevidste om bureauets værdier

 

 
Ambitionen er at opnå ekstraordinære mål for kunderne gennem mødebooking og direkte telefonsalg.
 
Copenhagen Telemarketing arbejder for Wordpens, Dadkhah og Serch Royals. 
 
Deres medarbejdere er digitale indfødte, og det er afgørende, at de forstår kundens kunder og kan sætte sig ind i sagerne forud for et samarbejde.  
 

Medarbejdertrivsel

Mange telemarketingbureauer lever af, at medarbejderne synes, det er sjovt at gå på arbejde. Dermed vil de være mere motiverede for at skabe resultater. Medarbejderne skal udvikle deres evner, så de opnår de mål, de gerne vil, og respekten for faget skal være i højsædet. Kunderne skal mærke dette og mærke de værdier, der går ud på faglighed, ærlighed, vilje, respekt og ansvar.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *